Most lebukhatnak a cégek – tesztelik a magyar vállalkozásokat

A cikket eddig megtekintette 769 olvasó - 2016-05-23

A becstelen, etikátlan és udvariatlan szolgáltatók kiszűrését tűzte ki célul egy budapesti székhelyű cég. A kezdeményezés egyedi, a feladat viszont biztosan hálátlan lesz.

Ki ne futna manapság bele olyan kiszolgálásba, amely után rossz szájízzel távozik az ember. Az elutasító, emelt hangnemben történő ügyfélfogadás igen széles körben elterjedt. Arról nem beszélve, hogy megannyi csalásba, igazságtalanságba ütközhetünk bele. Hogy hogyan próbálja nyakon csípni az ImaGO! Company Hungary Kft. a kókler cégeket? Néhány ravasz kérdés feltételével.

A Titokzatos Ügyfél elnevezésű projekt még csak nem régiben indult el, de a weboldaluk statisztikái alapján már most nagy látogatottságnak örvend. Az oldal viszont nem a megbukott szolgáltatókat gyűjti össze, hanem azokat a vállalkozókat, akik sikeresen átmentek a teszten. A teszt sikere pedig egyszerűségében rejlik – telefonon felkeresik az adott céget, akiről akár már a bemutatkozásnál kiderülhet, ha a kiszolgálás minősége nem megfelelő. Ha etikai szempontból megfelelőnek bizonyult a vizsgált cég, a projekt nem kegyelmez – szakmailag is felméri a szolgáltató tudását.

Persze mindennek költsége a sikeresen átesett cégeken csapódik le, de összességében megéri. A honlapon ugyanis gyakorlatilag egy olcsó és mégis magasan látogatott hirdetési felületet nyerhet a vállalkozó. Ráadásul ez nem csak egy egyszerű hirdetés, hanem eleve pozitív benyomást gyakorol a látogatókra, hiszen ide nem elég lecsengetni az összeget, hanem meg is kell felelni az elvárásoknak. A fogyasztók részére is előnyös, hisz aki hajlamos kifogni az inkorrekt cégeket, az a honlapon keresztül a jövőben megkímélheti magát a csalódásoktól.

Hozzászólások

hozzászólás érkezett eddig